och så har det varit en skön helg

ja, det har det faktis.

vaknar upp och sätter på tv:n en vacker söndags morgon, och ser.. SKÖNHETSTÄVLING FÖR SMÅBARN !!!!!!!

HUR KAN MAN UTSATTA SITT BARN FÖR SÅNT? ='(

efter det programmet.. kom det ett program om FETTMA. Att fettma gör att man presterar dåligt i skolan..

JOBBIGT! en kille var 8 år, vägde 50 kg..
men hallå???? jag är 15 och väger 54!??!?!?!?!?!?!?
jag vill verkligen gå upp.. i vikt altså.

det är så jävla dåligt att det inte står i tidningen om hur man går upp i vikt.
bara detta jävla tjafs om hur man går ner i vikt. det är väl fan människor som vill veta hur man går upp i vikt!

& antagligen tänker ni : "men ät lite mer då?" .. som om jag inte gör det.
jag äter mer än ni anar. & ändå, går jag inte upp i vikt.

jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0