dygnet måste vändas

Under hela lovet har man gått och lagt sig runt 4, vaknat runt 2. Nu har det börjat bli katastrof.

Jag måste vända tillbaka dygnet! Men hur? Det funkar varken med krämer, piller, tabletter, tandkräm.
Jag försökte vända tillbaka det idag, skulle vakna 10, men av en olyckshändelse vaknade jag 1.
För 20 minuter sen.

Ja, ska livet fortsätta såhär? Imorgon börjar jag skolan och då kan jag inte hålla på så här längre!

Varför gav ni inte oss bara ledigt till hela helgen och fick börja på måndagen? ........ :(



PUSS

Kommentarer
Postat av: Leonard

Vi börjar på måndagen :P



Ställ väckarklockan tidigt och ställ den ngn stans dit du måste gå för att stänga av den, då är du vaken iaf :) funkar för mej xD

2009-01-07 @ 22:40:02
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0